A Pepsi reklámjaiban már évtizedek óta szerepelnek zenei sztárok. Michael Jackson, Lionel Richie, Tina Turner, Ray Charles, Madonna, a Spice Girls, Robbie Williams, Beyoncé, Shakira vagy éppen az örök lázadó Pink, valamennyien feltűntek az üdítőital-reklámokban.
A Pepsi „Merj többet!” filozófiáját képviselik az együttműködő felek, mely szerint ha valamit igazán akarsz, kitartással, szorgalommal és sokszor megannyi küzdelem árán elérheted, még akkor is, ha azok az út kezdetén távolinak és talán túl merésznek is tűnnek.„Az elmúlt hónapok alatt Rúzsa Magdi nagyon sok fiatal számára vált példaképpé. Meggyőződésünk, hogy Magdi eddigi életútja és sikere is túlmutat a zene világán, s egyaránt szól a tehetségről, a küzdeni tudásról, a kitartásról. Mindarról, amit a Pepsi „Merj többet!” filozófiája megtestesít: ha valamit igazán akarsz, küzdelmek árán ugyan de elérheted. Büszkék vagyunk arra, hogy Magdit is a Pepsi sztárjai között tudhatjuk!” – nyilatkozta Barta Zsolt, a Pepsi kommunikációs vezetője.
Rúzsa Magdit tehát nemsokára reklámfilmben láthatjuk. Eddig annyit lehet biztosan tudni, hogy a zene nem egy külföldi alkotás feldolgozása lesz, hanem magyar stábbal készül el. A Megasztár győztese a Pepsi termékek címkéin és posztereken is feltűnik majd.
Rúzsa Magdi azt mondta, nagy megtiszteltetésnek érzi a Pepsi felkérését és igyekszik megszolgálni a bizalmat, remélve, hogy a mostani három hónapos kampányt követően talán további együttműködésre is sor kerülhet. 2006 Megasztár győztese jövő héten kezdi közös munkát a céggel, és nemzetközi karrier befutására törekszik.